brak zdjęcia
prawo internetowe

Media społecznościowe to obecnie najlepszy i najszybszy nośnik nie tylko informacji, ale również reklamy i trendów. A ze wszystkich portali Facebook zdecydowanie dzierży palmę pierwszeństwa. Prowadzisz małą firmę i szukasz klientów? Chcesz zainteresować nowych odbiorców swoimi produktami? Konkurs na Facebooku jest świetnym sposobem, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jak dobrze przygotować konkurs na Facebooku? Zadbaj o jasne i czytelne zasady - kto może wziąć udział, jaki są warunki konieczne, które należy spełnić, by być wziętym pod uwagę podczas losowania nagród, na czym ma polegać konkursowa rywalizacja, no i przede wszystkim - o co toczy się ta gra? Napisz parę słów o swoim produkcie, o marce, którą tworzysz i którą chcesz przedstawić szerszemu gronu. Jeśli masz sponsorów Twojego konkursu - koniecznie o nich wspomnij! Pamiętaj, że konkurs na Facebooku to także dobra zabawa - nie tylko dla Ciebie, warto zrobić wszystko, aby uczestnicy bawili się równie dobrze! Potrzebujesz więcej porad? Zajrzyj na naszą stronę!